tirsdag 2. juni 2009

The final countdown

"Jeg går i 10.klasse på SFU." Dette kan jeg si dette offisielt i 16 dager til. Og la meg si det sånn; det er 16 relativt slække dager! Det er deilig, det! Med noen heller vellykkede standpunktskarakterer, et fersk førerkort på moped, og en ny frihetsfølelse (uansett hvor liten den enn måtte være) føler jeg meg mer enn klar for lange sommerdager!

Det er skremmende hvor fort tiden går. Det virker ikke som lenge siden at jeg sto på trappene til AUF med noe jeg anså som et vennlig smil. Ok, så er det kanskje bare noen måneder siden, men allikevel! Jeg har lært skrekkelig mye i ettertid. Aldri skal jeg noen gang kalle meg selv "flink i politikk" igjen! Det er med dette jeg slår fra meg tanken om en politisk blogg til ettertanke og diskusjon, og sier "Hey honey" til det jeg egentlig er moden for; en useriøs blogg om alt og ingenting. Hvis du heller ønsker litt mer seriøst lesestoff anbefaler jeg noen av bloggene jeg har linket på siden. Selv om det kanskje vil dukke opp et par innlegg om en uansvarlig Siv Jensen eller kvalmende bygderasisme, kan du dermed stole på å kun finne uviktig stoff på denne siden meste parten av tiden.

Men når jeg tenker over det, vil det vel egentlig ikke føre til noen større forandring på bloggen, siden å skrive hele innlegg for kun en side som leses av et fåtall mennesker aldri har appelert mest til meg.
Her er noen av de siste eventsene:

Regional valgkamsskolering for Østlandet (AUF) var kjempe koselig og slett ikke så skummelt som denne jenta hadde forestilt seg. Jeg måtte allikevel se meg selv slått ganske hardt i de fleste debattene rundt om i lokalet, bortsett fra den ene om dansefilmer (som ble relativt kort). Dessuten spiste Ingvild bursdagskake på tur nedover til Gran sammen med Endre (som har peil på god kake) og Pål :-)




Uuuje, Oppland på kitchen duty er badass : )

Ingvild har også vært på sommerens første barbeque party med jentene sine! Hvem trenger vel noe annet når man har fint vær, god mat, søte venninner, singstar, dansematte og fantastisk søte kattunger? Kvelden etter møttes noen av folka på Flatmoen og jeg har blitt fortalt at jeg dro LITT for tidlig -.-

Tonje, Cecilie, Marte.
Ingvild og Linn.

Kristin, deler av linselus-Ingvild og Kari.
Cecilie og Monica.
Kristin og Ajla.
Tonje og Ingvild.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar