fredag 15. mai 2009

This and that

Akkurat nå virker verden ganske nydelig.
Here's my reasons:

- Gjennomført en engelsk eksamen jeg faktisk er super fornøyd med (!!!)
- Akkurat spist middag med noen av mine nærmeste venninner <3
- Bursdag om en uke
- Regional valgkampsamling om en uke (på bursdagen)
- Nesten ferdig med skolåret
- 17.mai med venner
- England i sommerferien
- Tidenes beste sommerjobb
- Solen har vist seg! : D



Siden vi er inne på lister har jeg også summert opp mine største grunner til å ikke stemme Frp og Høyre:
(sånn på stående fot)

- Ønsker å få stipend fra Statens Lånekasse om noen år
- Er for et flerkulturelt samfunn
- Takler ikke klasseskille basert på penger
- Vil at alle skal ha rett til lærlingplass
- Er for gratis skolebøker
- Vil at barna mine (fremtidige!) skal ha rett på barnehage og SFO
OSV!

Legger også inn quotes fra mitt nye, bittelitt harry favoritt tv-show Wild N' Out:

- Rob:(To Shawty) You're so damn funny, I can hardly stand. When you need a stunt double, they use a Lego Man. Wait! Wait! Wait! Wait Wait a second, you never told me Spanky go you pregnant.(Lifts up Shawty's shirt)
- Shawty: What ma name is?!?!?
- Audience: SHAWTY!!
- Shawty: And I came to clown, watch me pull this white boy's pants down!(Pulls down Rob's pants)

Rob Hoffman; c'est l'homme!

Step Up 2 The Streets


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar