søndag 7. juni 2009

Hate (I really don't like you)

Husker du "Hey there Delilah" med Plain White T's. Du vet... Den nydelige sangen som fortsatt sitter limt fast til hukommelsen hos noen av oss (undertegnede inkludert).

"Hey there Deliliah, what's it like in New York city. I'm a thousand miles away, but girl tonight you look so pretty"

I en stund nå har jeg lagt kjærligheten til Plain White T's på is, spesielt siden jeg egentlig ikke har troen på at et band kan holde nivået oppe når de begynner karrieren med en sang som Delilah.. Her om dagen ble jeg motbevist. Jeg så randomly på en serie som heter "Greek" da jeg plutselig oppdaget vokalisten til bandet som en del av skuespiller crewet. Et par minutter etter var bandet oppe på scenen og sang en helt fantastisk sang: "Our time now". Selvsagt måtte jeg sjekke opp de nye hitsene og jeg har fullstendig falt for "Hate (I really don't lik you)"

Bare lyricsen er kul: "Hate is a strong word, but I really, really, really don't like you"



Selvsagt må jeg også dele med dere flere nye livsgrunner:

Robyn - Bum like you
The All American Rejects - The wind blows
Paolo Nutini - Jenny don't be hasty
Lily Allen - It's not fair
Ida Maria - Drive away my heart
Chris Daughtry - Feels like tonight
Black Eyed Peas - Bom bom pow
The Fray - Never say never
3oh!3 - Don't trust me
Cobra Starship - Good girls go bad

30h!3 - Don't trust me

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar